lauantai 19. maaliskuuta 2016

Laiskuusalustoja

No mutta hei!

Uhkailujen seurauksena päätin kirjoittaa vapaaehtoisesti pientä blogitekstiä tännekin. Ajattelin kirjoittaa ensimmäisenä aiheena viimeisimmän työni. On tullut viimeaikoina aloiteltua uusi projekti nimeltä Empire Faban kasilaitosta varten. Vampire Counts oli mulle uusi potku harrastukselle pitkän tauon jälkeen, oon niiden parissa työstänyt pitkän aikaa, mutta nyt oli vaihdettava maalauspintoja että pysyy järki kasassa. Maalaustekniikoiden lisäksi olen oppinut todella paljon muitakin juttuja, yks juttu on että pelejä ajatellen on tosi kivaa jos löytyy sopivat Movement Trayt rykmenttejä varten. Olihan mulla epäkuolleillekin tarjoittimet, mutta ne olivat hieman väljiä ja vähän viimeistelemättömän oloisia muovikasoja, eikä kaikille yksiköille edes ollut niitä. Oon nyt tehnyt empirelle kovalevystä liikutusalustat, ja myöskin tehnyt reunoista vähän laajemmat. Kovalevy on sen verran jämäkkää tavaraa että nää tuntuu paljon arvokkaammilta ja luotettavimmilta nyt. Sen lisäksi en toistanut samaa virhettä, eli en tehnyt näistä liian väljiä, oikeastaan nää on vähän liian tiukkoja (mm. spray-maali muutti laatan kokoa sen verran ettei figut enää mahtuneet traylle, mattoveitsi auttoi).  Päätin myös tehdä laatoista vähän mielenkiintoisemmat, lunta, kiviä, ruohotupsuja ja hiekkaa. Näillä mennään!

2 kommenttia:

  1. Pidän erittäin paljon tuosta karusta lookista. Heti juolahtaa kysymys! nähdäänkö me, jotain valmista empire porukkaa pöydällä huhtikuun tapahtumassa? Toinen kysymys: mistä olet lumen tehnyt, vai onko valmis tuote kyseessä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain valmista kyllä, mutta ei varmaankaan niin paljon että pelata kehtaa niillä. Lumi on GW:n oma tuote, joskus olen itsekin tehnyt ja kuinka ollakaan, se oma tekemä oli parempaa. Mutta tuo on helppo ja näyttää ihan hyvältä.

      Poista