tiistai 15. elokuuta 2017

Batman: Catwoman

Pitkään pähkäilin miten lähden laajentamaan Pingviinipoppoota ja päädyin lisäämään kaksi free agenttia ensialkuun. Tänään siis esittelyssä Catwoman.

Kissanaisella on hyvinkin simppeli rooli, eli nopeesti juostaan lähimpään loottiin ja pidetään se loppupelin ajan. Syynä tähän primary target (loot), joka antaa yhen ylimääräsen VP:n joka vuoro kun on lootti hallussa. Liikkeessä auttaa acrobat ja climbing claws lisäksi movement arvolla 4 on aika kiva boosti liikkuvuuteen.

Taistelussa ei tämä hahmo ole mikään erikoinen. Ruoska antaa reachin tai vaihtoehtoisesti voi käyttää kynsiä jotka on sharp, mutta 5+ strength ei juurikaan kannusta lähitaisteluun. Puolustaessa 5 defence on kiva ja acrobat antaa mahdollisuuden väistellä luoteja.

Kivan (mutta epätodennäköisen) mahdollisuuden antaa thief, jolla kriittisellä osumalla saa varastaa vihollisen aseen. Kun tämän yhdistää total visioniin, niin pyssyn varastaminen alkaa muodostua houkuttelevaksi. Ai kun kivaa olisi pölliä joltain rynkky ja ampua rajattomalla näkyvyydellä.


Alemmasta kuvasta bongasin ainakin heti ruoskasta korjattavaa, mutta livenä tuo harmaa läiskä ei loista läheskään noin vahvasti. Musta värinä oli tosiaan aika hankala maalattava, lähdin liikkeelle tumman harmaalla ja varjostelin mustalla ja korostelin vaaleammalla harmaalla. Mukana tuli erilainen alusta kun tähän asti muilla ukoilla ja tykkään tästä enemmän. Lisäsin vähän vihreää tupsua tuomaan vaihtelua harmaisiin. Kyllä siitä ihan kiva pelinappi tuli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti